15. juli 2010

Kos med venner


Vi var innom Cathrine og Kenneth på middag her om kvelden, sammen med flere venner. Fantastisk god mat, det må nevnes, og fin gjeng. Jeg fikk knipset litt gla'-bilder i hagen etter vi hadde gått fra bordet. Nå syns jeg det er veldig stas med bilder av ungene da, og smelta jo helt for hun minste selvfølgelig, men jeg slenger med noen bilder av de "voksne" også, så ingen skal føle seg utelatt ;)











Vi var skjønt enige om at det ble en kjempe-kveld hele gjengen, og at vi må bli flinkere til å finne på kjekke ting sammen...selv om dagene går så utrolig fort :)

Ha en fortsatt god sommer alle sammen!
(Så får jeg bare fortsette å ta på meg bikini når jeg står opp, i håp om at solen skal titte frem...)

3 kommentarer:

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :) Ser ut som dere har en flott sommer! :) God helg til deg også! Klem

salige lavendel sa...

Det så ut som dere hadde en koselig sommerdag for både små og store =)

Henriette sa...

Koselige bilder og nydelige småtroll!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...