11. sep. 2010

Gledelig lørdag og fest


Da er lang og god frokost inntatt med hele familien samlet. Vi liker å gjøre litt ekstra ut av dette måltidet i helgene, med ekstra stor og god frokost, mens alle har tid og mulighet til å sitte en stund i fellesskap.


Etter frokost kjørte vi ned til byen så guttene fikk leie seg filmer til kvelden. De fikk velge selv hva de skulle se, og vi fikk leie filmene til mandag. Det vil si at jeg og H kommer til å se de i morgen kveld, og jeg er ganske spent på valgene de har tatt. Nå er eldstemann snart 16 år og minsten er 10, så de er noe
forskjellig disse to filmene kan du si ;)



I dag skal vi i bryllup til Maria og Øystein


* Jeg tror jeg har alt klart, har et par kjoler å velge mellom.
* Vet ikke hvilke sko jeg skal bruke enda - men det valget faller seg kanskje naturlig så fort jeg velger kjole?
* Har kjøpt inn ekstra strømpebukse i tilfelle revne-katastrofe.
* Kom akkurat på at jeg bør ha en liten jakke til kanskje (!).
* Jeg har absolutt ingen elektriske duppeditter som kan lage sånne fjonge
"bryllups-bølger" i håret mitt, så hva gjør man da? - Dårlig planlegging Anja..
...må ringe Karo og trygle pent om å få låne...!
* Oj, jeg må pakke inn gaven...og jeg har glemt å kjøpe kort!!
(Da må jeg lage et, eller? Nei, må kjøpe et...wæææ!)

Okei da, jeg har like lite kontroll på tiden som alltid! Tror jeg må sette i gang hvis jeg skal ha noe håp om å rekke dette i tide ;) Men det er uansett litt
kjekt å pynte seg i kjoletøy innimellom.

Bryllup er stor stas, så dette gleder vi oss til!
Gratulerer med dagen Maria og Øystein


2 kommentarer:

Helena sa...

Bryllup er alltid gøy, forberedt eller ikke...
Kom over bloggen din, og legger derfor igjen en hilsen..
Kommer nok innom igjen.

God helg :)

Helena sa...

Hei,

Det ser jammen ut til at verden er liten, samboeren min har også gått på folkehøgskole i Gol i Hallingdal. Det er nok bare en av han :)

Du er hjertelig velkommen til å følge oss videre og teste de super gode muffinsene :) namm namm...

Ønsker dere en god søndagskveld

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...