14. sep. 2010

Prinsesse "Vims"

Inn og si noen ord før jeg tar natta da :)

Bryllupet på lørdag ble en stor suksess, med flott brudepar, fine lokaler, god mat,
god musikk og knakende kjekke folk :)

Men FØR bryllupet stressa jeg fælt - unødvendig mye faktisk! Trodde jeg hadde ganske god tid på å bli ferdig tross alt, men der tok jeg feil gitt. Jeg fikk nemlig låne en sånn krølltang (?) av Karo for å lage sånne "bryllupskrøller" i håret mitt, veldig snilt av henne by the way...og dette begynte jeg da med et par timer før vi skulle dra, uten at sminken var sparklet på enda, eller gaven var pakket inn, eller handveske med innhold var gjort klar, eller noe som helst! Gjett om det ble katastrofe da. På et tidspunkt kom Haukur innom badet...han kikka på meg, og
sa forsiktig: "Du er ganske rød i ansiktet vennen".

Jeg var en tikkende bombe!!

Ikke bare var det vanskelig å lage sånne prinsessekrøller når jeg aldri hadde gjort det før i hele mitt liv, ikke har jeg spesielt tynt eller lite langt hår for tiden liksom. Men den hersens tanga ble jo så sinnsykt varm når jeg hadde stått med den en times tid, at jeg brente jo fingrene annenhvert minutt. OG jeg greide på et eller anna mirakløst vis å brenne haka mi, av alle ting, på krølltanga. VIMS! Det svei det! Viste ingenting under bryllupet heldigvis, men vises nå - etter å har fått godgjort seg et par dager ;)


Jaja, når jeg tenker meg om så tok jeg faktisk en av disse merkelige testene på facebook her om dagen, og deler av tilbakemeldingen jeg fikk
var kanskje ikke så feil likevel ;)

Hvilken Disney-prinsesse er du?
Jeg ble: Mulan
 

- Du er sterke og modige Mulan! Romantikk er ikke akkurat din greie, og du kan bli omtalt som litt klomsete uansett hvor hardt du prøver. Du er selvsikker og selvstendig og samtidig slående vakker på en naturlig måte.
 
Fantastisk med sånne facebook-tester ;)
Tenk at det sitter folk rundt omkring og får betalt for lage disse greiene!
(Det verste av alt er jo at vi (ok, jeg da...)  faktisk tar testene også.)
 


Må ta med et bilde av den ene pusen vår, Fluffy. Hun pleier å legge seg til å sove oppå taket på naboens bod, med fri sikt inn på kjøkkenet vårt, hvor hun venter standhaftig på at vi skal komme hjem.
SMELT

Håper alle har hatt en god start på uken

1 kommentar:

Henriette sa...

Auauau!! Brannsåret så skikkelig vondt ut!
Men ble håret bra tilslutt? (Og rakk du å komme i mål med veskepakking, gavepaking etc?)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...