15. sep. 2010

Så kjekt da!


Videreformidler en gla'nyhet her, som jeg leste om hos Den gode feen.

I september neste år blir det en stor og sikkert veldig bra interiør- og boligmesse i Bergen by! Det er jaggu ikke langt unna Haugesund, tenk om vi kunne trommet sammen en gjeng og tatt oss ei kosehelg i Bergen ♥ Gå til denne linken om du vil finne ut mer om messen, og gi meg gjerne et vink om du skal reise ;)



I SEPTEMBER 2011 VIL DU FÅ OPPLEVE: 
Design, kvalitet og karakter
Kulturelle overraskelser Den sosiale
praten Den gode opplevelsen Stue
Kjøkken Bad Soverom Barnerom

3 kommentarer:

atinybitofheaven sa...

ohhh- det hadde vaert moro :) (hoho- M's pc har ikke ae oe og aa)
Hadde jeg vaert hjemme i Haugesund hadde jeg blitt med :):)

Moro at du vil bli med paa give away inne hos med snuppa:)

ha en flott dag videre.. gode klemmer

Helena sa...

Heisann :)

Kult med intriørmesse.. Håper du finner noen å reise sammen med.
Hvordan lager du signatur i bloggen din, så vil jeg også ha.. hihi :)

Klem fra Helena i Solheim-huset

Unknown sa...

Hei Anja! .)
Ja pass på å nyte av helgen, herlige med fridager nå!♥
Så gøy med interiørmesse♥
Hi hi, du trenger ikke bekymre deg om det med følger vet du ;)Synes det er koselig at du titter innom meg jeg!♥
Nyt av helgen ;)
Her blir det bursdagsfeiring for min pappa i morgen og så blir det lekedag på skolen på søndag ;) Mye å ta seg til for å si det sånn, MEN i dag skal jeg slappe helt av!♥
Klem fra meg, Anki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...