17. sep. 2010

Helg og kos ♥


Da er helgen kommet, igjen. Tiden går så altfor fort...
Og nå har definitivt høsten kommet til Haugesund i hvert fall! Vinden og regnet går berserk der ute, mens ullsokkene og ullundertøyet er plukket frem, og varmepumpen er startet innom hus. Jeg er ikke en av tilhengerne til denne årstiden må jeg innrømme. Men det er to ting jeg elsker med høsten. Det ene er fargene, et ubeskrivelig vakkert spekter av jord-toner. Og det andre er det å kunne sitte inne i varmen, foran peisen, og kose seg i stemningen av masse levende lys, mens høst stormene raser på utsiden av husets fire vegger.


Og i går kveld måtte jeg bare fyre i peisen, så kaldt var det. Og det er enda verre i dag, skikkelig drittvær! Så da blir det peis-kos i kveld også da. Vi har barnefri, så med andre ord blir det bare jeg og H, en god film og et varmt teppe
♥ Litt godt det også innimellom ♥


Her er en av de siste skattene jeg har tatt inn i hus. Jeg er nemlig en av de få som faktisk greier å dra på søppeldynga med stappfull henger, og likevel komme hjem med noe "skrot" ;) Mange skatter å finne der fant jeg ut. (Det er lov å le!) Denne her var det faktisk H som kom gående med, fordi han skjønte jeg kom til å elske den ♥ Se så vakkert lys denne glassbollen gir da...utrolig flott.

Jeg måtte grine til meg å få med én ting til fra søppeldynga. Et speil som jeg ikke greide å gå forbi...det ropte på meg, jeg måtte bare redde det fra den sanne død. Men det er et oppussingsprosjekt, så det kommer jeg tilbake med mer om siden :)

Oj, kanskje det ikke er lov å stjele fra søppelplassen??? ;)

♥ God helg godtfolk ♥

post signature

3 kommentarer:

Alanna sa...

Det BURDE være lov å stjele fra søppelplassene. Manges skrot som kan være en annens skatt. Synd flere ikke er på søppeldynga og resirkulerer sånn som du!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Takk for kommentar på bloggen ang unge mødre :) Ja, vi er ganske tøffe :P

Hilde sa...

Så glad jeg ble av dette innlegget!!! Gjenbruk og redesign er noen av mine hjertebarn, det vet du ;) Flinke-Anja!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...