22. sep. 2010

Kosebesøk og ny bakgrunn


Jeg har endelig knotet meg til å sette meg ved pc'en for å gi dere en liten oppdatering. Tenkte jeg skulle få dette unna før jeg begynner med andre ting. Jeg sitter nemlig på et veldig rotete rom for øyeblikket, viste det i dette innlegget...men har blitt enda verre nå! ;) Og dette rommet skal etter planen bli et inspirerende rede som jeg virkelig kan kose meg i...med pc'en min, men staffeli, maling, symaskin, osv. Men for at jeg skal kunne nyte tilværelsen her inne må det en del jobbing til! Har tenkt å begynne i dag, så er jeg i hvert fall i gang...kan bare bli bedre!

Greide ikke å dy meg, måtte bare vise dere disse flotte detaljene fra bryllupet vi var i. De hadde sort/hvitt fargetema, som kanskje kan høres litt hardt ut, men se på bildene da. Vi fikk alle sammen en liten gavepose med navn på, som inneholdt sjokolade av ulike typer, blant annet en de hadde laget spesielt for anledningen med bilde av brudeparet på. Har tatt med meg en gavepose hjem så jeg kan kopiere den ved en eventuell passende anledning ;) Og serviettene var veldig flotte, med monogram, navn og dato. Kjempeflott ♥


I går hadde vi besøk av Karoline med sin nydelige, lille Sofie. Buddy ble veldig fascinert av dette vesle vesenet, han skjønte seg ikke helt på det, men han likte henne godt ♥  Selv er jeg bare helt *smelt*, og kjenner eggstokkene krible som aldri før! :)


Jeg kjøpte meg en bukett med roser her om dagen, for jeg elsker jo blomster (bare ikke spør meg hva de heter)! Men som alltid, så var det en stakkar som hadde knekt stilk inni der, og som dermed ikke kunne leke med de andre rosene. Det betyr ikke nødvendigvis slutten på visa for den blomsten...man må bare finne en annen scene som den kan skinne på ♥  Et champagneglass gjorde nytten som vase for denne brukne skjønnheten.


Som dere kanskje har lagt merke til så har jeg endelig funnet ut hvordan man bytter bakgrunn på bloggen, altså ved å bruke et bilde man har selv. Ikke alt som er like enkelt første gang, men nå går det så det suser heretter. Har i utgangspunktet brukt bilde av et blankt lerret her, men måtte tone det såpass mye ned at det er vanskelig å se det nå. Vet ikke helt hva jeg synes om resultatet, men nå er det jo såååå enkelt ( *fornøyd ja!*) å bytte til noe annet, at det gjør absolutt ingenting :)

post signature

3 kommentarer:

Hilde sa...

Du så jo bare helt nydelig ut med baby i armene, snuppa.... gleder meg til å se deg med din egen <3 Gla i deg!

Henriette sa...

Du kler absolutt mammarollen ;)) Gleder meg til å se hvordan hobbyrommet ditt blir når det blir ferdig :)

Anonym sa...

Skjønne bilder,
å være mamma er noe
av det beste som finnes
på jord ... ♥

Ha en fin høstlig dag ...!

klem til deg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...