29. nov. 2010

Adventskos


Her har det vært armer og bein i dagesvis, med besøk fra Danmark, presentasjon, forberedelser av lokaler på fredag kveld til julebord som ble holdt på lørdag, og påfølgende rydding av lokaler på søndag :/ Men etter vi var ferdig rydda i går ble
det rom for litt hjemmekos

Nå må man jo bare begynne å glede seg til jul,
enten man er "klar" eller ei...

Min kjære var så snill å få opp julestjerner og adventsstaker i går kveld, og det ble så koselig :) Ekstra godt å stå opp om morgenen nå fremover, med så mye hygge i rommene!





Videre så kan jeg bare håpe på at jeg får spirit'en til å ta husvask og pynting av juletre etc. litt FØR lille julaften i år...hadde vært kjekt å føle seg uthvilt og i fin form når den store pakkedagen er her ;)

Og en annen ting er julegaver...vi må jo sende ALT av gaver, så og si, til Trøndelag og til Island. Og da må man være ferdig med ting sånn at alt kommer frem i tide. Innrømmer lett at jeg ikke er den som er flinkest på tidlige forberedelser, og at jeg jobber best under stort press (*fordi jeg må*). ;) Men det har gått med et nødskrik hvert år, så jeg håper vi kommer i mål dette året også!

Har dere kommet langt i juleforberedelsene eller?

post signature

5 kommentarer:

Henriette sa...

Gleder meg til i kveld! Kjempekoselig adventspynt dere har fått opp! :)) Jeg har laget julekonfekt, handlet ca halvparten av alle gaver, og bestilt årets julekort. Føler meg skikkelig flink og tidlig ute i år :)

Helena sa...

Så ut som du lett kan bli juleinspirert i huset nå... nå er det bare å shoppe og sende ;)

Ønsker dere en fin og rolig adventstid

Hilde sa...

Jeg elsker de glasskulene med lys inni.... skulle kjøpe fler i fjor, men de gikk ut av produksjon :( Så knuste jeg den ene jeg hadde... så nå har jeg ei... de er så fine :)

Kristin sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristin sa...

KOm over bloggen din, og måtte inn å titte. Det finnes ikke mange blogger fra andre ms' ere... Ønsker deg en fin advent og juletid:)
Her er min blogg og ms og hverdagsliv:
http://etlivmedms.blogspot.com/
Kristin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...