13. nov. 2010

Blomster og valper ♥


Før jeg reiste til Gardermoen i dag fikk jeg blomsterbud på døra, med en nydelig rosebukett fra min kjære. Sånt smelter vi jenter av umiddelbart. Han må da være verdens beste kjæreste? ;)

Tusen takk gullet, jeg elsker deg


For et par dager siden var jeg innom og hilste på hos Marion og Co. Her var det liv i leiren, med to små i hundreogfemti + Buddy min da, som elsker å leke! Men her ser dere bilde av vesle Toya, som har termin i midten av neste uke allerede. Ingen tvil om at det er valper her i hvert fall, og "jordmor Anja" venter i spenning på neste fødsel. Så får vi bare håpe hun og Sunny har produsert en liten valp som passer oss midt i blinken :))


Jeg er som sagt på MS-konferanse i helga, hvor jeg lærer MASSE av herlig positive mennesker, og gleder meg til i morgen når vi skal prøve å peile oss inn på "hvordan å nå frem til unge med MS", blant annet. Jeg mener det er viktig at de yngre også har noen de kan snakke med, og noen i tilsvarende situasjon å dele erfaringer med. Så kan jeg bare krysse fingrene for at jeg når frem.


Vi holder til på Scandic Gardermoen, hvor vi bodde på vei til Ungarn i sommer. Men nå har jeg denne svære, deilige dobbeltsenga helt for meg selv. Gleder meg til en god natts søvn, etter å ha vært stort sett våken non-stop siden kl 05:00 i morges.
SE PÅ DEN SENGA DA! :))


Ønsker mine nye følgere, Ingsen og Margrethe, hjertelig velkommen ombord. Takk for at dere vil følge meg, og jeg håper det
blir vel verdt.

Ønsker dere alle sammen ei fortryllende helg

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...