4. nov. 2010

"The Spoon Theory"


Jeg kom over denne historien, og kan ikke annet enn å dele den med så mange som mulig. Jeg har spurt forfatteren om lov via nettsiden, men ikke fått noen tilbakemelding, så nå tar jeg sjansen likevel. Disse sidene forklarer så utrolig mye til de som må forholde seg til en autoimmun sykdom. Jeg tror det er lang ifra enkelt å stå på sidelinjen og prøve å forstå, men her får dere i alle fall
en kjempefin forklaring.

Håper dere setter pris på disse sidene :)


http://www.butyoudontlooksick.com/

Hjertelig velkommen til min nye følgere,
Swimzy & Anna :))

Ønsker dere alle en bukett full av skjeer

post signature

1 kommentar:

Alanna sa...

Det var genialt. Jeg skjønner litt hva det er snakk om, for jeg hadde ME en periode. Eller noen form for alvorlig fatique. Da var hverdagen min litt sånn som det der. (LifePak<3)

LIKEVEl, fikk jeg noe ut av historien. Fantastisk.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...