16. nov. 2010

Trekningen er unnagjort!


Det hele gikk høytidelig for seg med håndskrevne, godt sammenbrettede lapper, i går kveld. Og den som fikk styre skjebnen var en stuptrøtt sambo som hadde jobbet overtid og ikke var hjemme før 22:00. Ikke skjønte han hvorfor han skulle trekke en lapp, og hadde vel egentlig bare én tanke i hodet, å finne senga ;)

Men han trakk en vinner av lua,
og den heldige er...


...INGSEN!!!!

Send meg en e-post med adressen din Ingvill, så skal jeg få sendt lua til deg så fort som mulig. Håper den vil varme godt i vinter

Syns det var så kjekt med konkurranse på bloggen jeg, at jeg lurer på om jeg ikke må ha en ny ganske snart. Tenker vi kjører en ny Giveaway ved passerte 4500 besøkende!
Det er jo ikke så lenge til :)

God tirsdag!

post signature

1 kommentar:

Bråkmakergata sa...

Grattis til vinneren ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...