5. nov. 2010

Visste du at...


Hvis du skrek i 8 år, 7 måneder og 6 dager ville du
produsert nok energi til å varme
en kopp kaffe?
(Er neppe verd innsatsen)
Hvis du fiser uavbrutt i 6 år og 9 måneder vil
...det bli produsert nok gass til
en atombombe?
(Da begynner det å ligne noe!)

Hjertet har så stort trykk når det arbeider
at når det pumper blod ut i kroppen
at det kan sprute 914,40 cm?
(Oh My God!)
En gris' orgasme varer i 30 minutter?
(I mitt neste liv vil jeg være en gris)
En kakerlakk kan leve i 9 dager
uten hode før den dør?
(Uhyggelig!)
(Jeg er stadig ikke kommet over det med grisen)
Hvis du banker hodet ditt i veggen
bruker du 150 kalorier i timen?
(Prøv ikke det hjemme.
Men kanskje på jobb...det kan hjelpe)
Hannen hos pinnedyr kan ikke parre seg
når hodet dens er fast på kroppen.
Hunnen tar initiativet til sex
ved å rive hannens hode av?
("Skatt, jeg er hjemme. Hva f...?!")
En loppe kan hoppe 350 ganger
så langt som dens kroppslengde?
Det tilsvarer at et menneske
hopper lengden på en fotballbane.
(30 minutter... heldige gris. Kan du forestille deg det??)
Havkatten har over 27,000 smaksløker?
(Hva kan være så velsmakende på bunnen av havet?)
Noen løver parrer seg over 50 ganger om dagen?
(Jeg vil stadig være en gris i mit neste liv -
kvalitet frem for kvantitet)
Sommerfugler smaker med føttene sine?
(Noe jeg alltid har ønsket å vite!)
Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?
(Hmmmmmm........)
Høyrehendte mennesker lever, i gjennomsnitt,
9 år lengre enn venstrehendte?
(Litt kjipt for meg! Hva med de som bruker begge?)
Elefanter er de eneste dyr som ikke kan hoppe?
(OK, det er jo fornuftig det........)
En katts urin lyser under svart lys?
(Lurer på hvem i all verden som har betalt noen
for å forske på det?)
En struts øye er større end hjernen dens?
(Jeg kjenner mennesker med det samme problemet)
Sjøstjerner har ingen hjerner?
(Noen sånne mennesker kjenner jeg også)
Isbjørner er venstrehendte?
(Hvis de skifter, vil de leve mye lengre)
Mennesker og delfiner er de eneste arter
som har sex for lystens skyld?
(Hva med grisen??)
Nå håper jeg du har ledd godt minst en gang,
og da er det din tur til å spre "nyttig" viten til noen
du tror vil ha glede av den!!

POKKER, - TA DEN GRISEN !!!!!!!!!!


post signature

3 kommentarer:

Alanna sa...

Visste du at ....
- over 2500 venstrehendte personer blir drept årlig av produkter lager for høyrehendte?

Kanskje det har påvirkninging på statestikken for levetid? Hehe

Villnisje:) sa...

Hehehe:) den lo jeg godt av:)

Er det mulig at jeg kan kopiere den å legge den til på min blogg?
Vil ikke gjøre noe galt vettu:D

Blir så imponert av alt du får til her med bloggen og hjemmet, du skriver så mye bra!:)!!
Er ofte innom, men har liksom glemt å legge igjen sporene mine:) Nå er det gjort:)

Er det mulig å legge inn en bestilling på genser til min lille Chico? Han er ikke store karen, 2,2 kg.
Skal selvfølgelig betale, hadde da vært fint om vi kunne snakkes om pris og farger.
Ha en strålende dag videre Anja, og ei riktig flott og super helg. Må du kose deg masse:)
Mange klemma fra Reidun:)

Helena sa...

Ønsker deg en riktig grise god helg ;)
Hihihi

Klem fra oss i Solheimhuset

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...