6. nov. 2010

Adventslys


Snart advent ja, og i den anledning selger jeg flotte pakker med innpakkede lys til inntekt for MS-foreningen. Dette er en tradisjon foreningen har hvert år, så jeg syns det er litt koselig :)


Ut over det kan jeg stolt meddele at jeg skal bli "UNG-KONTAKT" for MS-foreningen i distriktet, og håper mange kan ta god nytte av det. Jeg vet selv hvor godt det er å ha noen å prate med når dommen har falt, og jeg merket fort at det er ekstra godt å kunne snakke med noen som har opplevd det samme, som vet hva jeg snakker om, og som til daglig forholder seg til et liv i den samme bobla som jeg.

Allerede neste helg skal jeg på "Ung-samling" i Oslo, hvor jeg får møtt alle de andre som har samme funksjon. Gleder meg til å skape nye relasjoner, og til å lære masse :)

Ønsker mine nye følgere, Lai-ola og Reidun hjertelig velkommen.
Tusen takk for at dere vil følge meg videre på ferden

I morgen skal vi i dåp til lille Sofie, det skal bli kos, og nå skal jeg klargjøre de siste forberedelsene her. 

Ha ei fortsatt god helg alle søte små

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...