2. nov. 2010

Nydelig tass


Legger ut et lite vink om at denne skjønnasen,
Charlie , er til salgs:




Han ser veldig lovende ut, og her finner du annonsen.

Vil samtidig ønske mine nye følgere hjertelig velkommen, Hilde M, Tonje, Liv Janne, Beate og odkn2.

Avslutter med å oppfordre alle som er følgere fra før til å hive seg med på konkurranse i giveawayen. Veldig enkelt, bare å skrive en kommentar under innlegget. Og dersom dere vil linke til konkurransen på deres egen blogg, så anser jeg det som en "reinhækla" bonus :))

Med ønsker om en fantastisk onsdag

post signature

1 kommentar:

Unknown sa...

For en nydelig hund! :-D De er helt bedårende når de er så små...skulle nesten ønske man kunne beholde dem sånn vettu. Hehe.

Nei, jeg var ikke på Convention selv...men jeg visste veldig godt at den gikk av stabelen og Helten er rimelig bitter på at vi ikke fikk dratt. Hehe. Jeg fikk meg en boks Vitality likevel, da...gjennom bekjente som var der. Gleder meg til lanseringen i Norge!

Haha, så moro! Jeg mistenkte at du skulle dit med en gang du nevnte du skulle til Køben. -Det var så mistenkelig mtp tidspunkt og alt. Men det KUNNE jo være en tilfeldighet også! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...