7. nov. 2010

Det var den uka...


Går fort det her, tiden raser!

Nå er vi hjemme etter å ha vært i barnedåp til vesle Sofie. Kjempefin dag og feiring av den lille jenta. Jeg er litt brukt opp nå, så dette blir et kort innlegg. Jeg skal nemlig ned på stua og teste ut sofaen for første gang denne helga ;) Men i morgen har jeg tenkt å vise dere hva jeg laget til Sofie i dåpsgave...som er mye av grunnen til at jeg er så trøtt i dag, siden jeg var oppe til seint på natt i går for å bli ferdig. Meg i et nøtteskall, alt skal gjøres i siste liten, får ikke ut finger'n før jeg sitter der med kniven på strupen! ;) Uansett, jeg ble ferdig, og jeg tror de satte stor pris på tanken bak gaven Følg med i morgen, så får du se.

In the meanwhile, kos dere med disse bildene av apekattene våre (to av dem ;), Buddy og Fluffy :))

Han syns det er GANSKE kjedelig å måtte ligge rolig i sofaen!

*PLAGE-PLAGE-PLAGE-PLAGE-LITT-TIL*


Ønsker velkommen til min nye følger, Tone. Så koselig at
du ville henge på :)

Ha ei flott uke alle sammen!

post signature

1 kommentar:

Helena sa...

Nå er jeg spent på hva du har laget :) tipper jeg rett når jeg foreslår noe hjemmestrikket?

Vi har hatt navnefest :) Så jeg er så utladet at jeg bare orker å lese blogger i dag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...