25. okt. 2010

Giveaway


Joda, jeg gjør det! :)

For nå har jeg faktisk passert en hel haug med besøkende uten at jeg har funnet på noe morsomt for dere. På høy tid med en konkurranse da vi jeg si...

Så i kjent "blogglandiastil" annonseres det høytidelig at jeg
trekker ut en vinner ut ifra de som:

 Legger seg til som følger
OG
 skriver en kommentar på innlegget

***
Og hvis du vil linke til giveawayen på bloggen din blir jeg veldig glad :)

Håper gaven faller i smak. Hjemmestrikka spirallue made by me.
Finnes flere bilder her.




Trekker vinneren den 15. november, så stay tuned.

Ønsker dere alle ei kjempefin uke


post signature

28 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Gøøøøy jeg elsker luer !!
Jeg er med :))))

Klem :o)

Fru Rosas Hjem sa...

Jeg er med:))

Og ja jeg håpe rjo å få solgt alt jeg bestiller inn:) Visst ikke så har jeg julegaver i flere ti år fremover:)

Unknown sa...

Ojojojoj! Så fin lue! Jeg er med! :-D

Unknown sa...

Herlig blogg, og herlig lue ♥ Jeg blir gjerne med...
Legger meg til som følger og kommenterer:))

Klem Line

Unknown sa...

Hei igjen... jeg får ikke lagt meg til som følger... får bare feilmeldinger! Får prøve igjen senere...

Bråkmakergata sa...

Hei! Så fin lue! Jeg tar tre lodd! Men jeg får ikke lagt meg til som følger. Jeg prøver igjen seinere :)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Merkelig...hva kan det ha seg at dere ikke får lagt dere til som følgere tro?? Men uansett, kjempeglad for at dere blr med ♥

Unni Strand sa...

Hei Anja.
Flott giveaway! Jeg vil gjerne vinne den fine lua!
Jeg har lagt meg til som følger også.
Det var hyggelig å lese NIB-utfordringen nedenfor hvor du forteller om deg selv!

Tone sa...

Tøff lue, så jeg melder meg gjerne på giveawayen!

Lillian sa...

så gøy, jeg er med.... :)

Hege Anita sa...

1 lodd på meg ;)

Hege sa...

Denne må jeg være med på! Stilig lue! :)

nullerklubben@hotmail.com

Frode Losvik sa...

Ååå så flink du er og strikke, kjempefin lue det der. Håper man er så heldig at man vinner =) La meg til som følger så tar gjerne to lodd c",)

Hildes Scrappeunivers sa...

Så nydelig lue. Denne hadde vært kjkk på kalde vinterdager! Blir med og tar 2 lodd. Følger deg og her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-lue-hos-cleas-canvas.html

Klem fra Hilde ♥

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med! Har lagt meg til som følger og linket fra bloggen min :-)

Liv Janne sa...

Kjempeflott hue - eg vil vere med :) Lagt meg til som følger!

BMB sa...

Jeg har ikke blogg, men følger gjerne din, og gleder meg over konkurransen!

Hilsen Beate :-)

beate_myran(ætt)hotmail.com

Mona sa...

Kjempefin lue, den likte jeg godt!

monaberg @ gmail.com

Camilla S. N sa...

Stilig lue :-) Jeg er med, et lodd til meg!

camillasnilsen@hotmail.com

swimzy sa...

Heihei:)
Så flott lue:)

Her vil jeg være med:)

Har lagt meg til som følger og har laget ett innlegg i bloggen min om denne giveaway :)
http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-lue.html

klem fra siv anita, swimzy
siv_anita_pet@yahoo.no

Laila sa...

Kjempefin lue! Jeg fryser på øra :-) Blir veldig gjerne med på denne fline give awayen!

Anonym sa...

åh en slik lue hadde vært gått å hatt nå på vinter :)
Jeg er med!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Ser det er mange som har misforstått konkurransereglene her, så da spørs det hvor mange ganger vi må trekke den 15. for å få en verdig vinner ;) Men kjempegøy med så stor interesse rundt giveawayen, det er det :)

Anonym sa...

Luer som ikke hvermannsen har,
Oslo-gryta er kald,
vert år, i januar!

Bentemor, hagenxxx@hotmail.com

Margrethe sa...

Jeg er med :) mkarijord@gmail.com

ingsen sa...

Fin lue. Jeg er med :)

ingvill

Therese sa...

Arti hue!
Vil gjerne vinne!

Anonym sa...

veldig interessant, takk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...