25. okt. 2010

Hei fra meg :)


Da har NIB lansert en ny utfordring som jeg syns var litt kjekk. De lurer på om vi lesere har lyst til å si hei...og det har jeg vel. Sier gjerne hei til alle sammen jeg. Dette er dog ingen ren interiørblogg, mer en blogg om hverdagsliv inkludert interiør, men uansett morsomt å hilse på!

Hei, jeg er Anja, 31 år, trønderjente, bosatt i Haugesund by sammen med min kjære, mine 3 bonusbarn, én hund og to katter. Har som regel alt for mange baller i lufta oppi hodet mitt, men får liksom ikke helt landa alt - sånn i virkeligheten. Lever likevel etter troen på at god planlegging er størsteparten av jobben! ;) Utover det så kan man si at jeg er realist - en optimist med litt livserfaring.

Vi bor i et hus fra 1920, hvor vi har fått mang en overraskelse og utfordring siden vi flyttet inn i september 2007. Vi har fått gjort masse, men her er aldri mangel på nye prosjekter om lysten til å ta i et tak kommer over oss. Jeg har blogget siden november 2009, og har kommet frem til at jeg greier rett og slett ikke å holde meg til ett tema hele veien slik "bibelen" i blogglandia sier du bør gjøre for å få opp lesertallene. Jeg syns det er kjekt å variere, og så får de som følger meg vurdere selv om dette er godkjent eller ei. Men litt interiør har jeg da fått med her, og en del elskede skattefunn, for å rettferdiggjøre at jeg presenterer meg på NIB liksom ;)

Forøvrig VELDIG takknemlig for at dere kikker innom, og glad for alle fine kommentarer dere legger igjen.
Tusen takk for det



INSPIRASJON finnes i blader, mennesker, andre hjem, bruktbutikker, i naturen, på gata...over alt! Spørsmålet er bare om man har tid, krefter eller f.eks. økonomi til å realisere alt som suser rundt oppi hodet ;)

FAVORITTER...tja, veldig glad i treet mitt ute i gangen fra Swedese, taklampen på stua, og peisen selvfølgelig.

Jeg har alltid ønsket meg et kråkeslott. Og nå har jeg vel bortimot fått DRØMMEHJEMMET mitt, med våre 4 etasjer gammelt hus. Jeg elsker dette huset inside-out, men om jeg skal sette fingeren på noe så må det være drømmen om stort uteareale og litt mindre "tursti" rett utenfor døra. Jeg skulle så gjerne hatt en stoooor eiendom litt på avstand fra alt annet, med klatretrær, hengekøye og en liten jordbæråker; gjerne inngjerdet så jeg kunne slippe hunden ut når som helst ;)

Jeg har alltid vært en påståelig og bastant person med egne meninger. Jeg sier ikke at det har endret seg noe særlig, men akkurat når det gjelder interiør o.l. så har jeg skjønt at hvis jeg skal begynne å si at noe er UØNSKET, så kan jeg like gjerne bite av meg tunga! Det er best å være åpen for det meste, for smak og behag endrer seg faktisk fra dag til dag, og jeg liker ikke å måtte bite i meg egne ord ;) Ville også blitt ganske kjedelig i lengden dersom man skulle holdt seg til en og samme stil hele livet kanskje...litt sprell må man ha!

Min DRØMMEDAG inneholder godt humør, sol og varme, deilig mat og drikke, familie og gode venner, og ikke minst: NULL STRESS

Jeg får skikkelig GO'FØLELSEN av å finne nye, fine skatter, som på disse bildene :))


Det var litt om meg og mitt. Kanskje, hvis jeg er heldig, fører dette innlegget til at jeg blir kjent med enda flere fine mennesker her i bloggverden...det hadde vært kjekt.

På gjensyn!


post signature

1 kommentar:

Unknown sa...

Så fin presentasjon av deg! Nå følte jeg brått at vi formelt hilste på hverandre. -Selv om jeg ikke har prestentert meg selv enda. Hehe. Nå har ikke jeg en interiørblogg heller, da. Langt ifra. Men jeg drømmer om det samme som deg, et stort hus med flere etasjer. En dag skal jeg ha et sånt. Kanskje en gammel skolebygning hvor jeg kan ha ballsal i første etasje, slik jeg drømte om da jeg var barn? Hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...