1. okt. 2010

Ny gammel skatt


Litt vanskelig for å sovne i kveld. Da er det like greit å utnytte tiden konstruktivt, i stedet for å ligge og
vri seg i timesvis ;)

Jeg har vært på en ny søken etter flotte ting, og jeg fant jeg fant. Tror denne kommer til å bli kjempefin når jeg får shina den opp! Og jeg må virkelig begynne å fikse på ting snart, før sambo setter ned foten og nekter meg å gå på skattejakt flere ganger. Han er ikke typen som setter pris på at jeg kjøper masse ting som bare blir liggende og samle støv...hvem liker vel egentlig det i det hele og store? Men jeg har store visjoner!!! :)


Er den ikke flott? Jeg lette i utgangspunktet håpefull etter en liten tallerkenhylle, så fant jeg denne. Vel liten for tallerker, men den kan brukes til andre kjekke ting! Faktisk så er størrelsen perfekt for meg og mitt lille rotekjøkken, kanskje jeg kan få litt ting og tang fra kjøkkenbenken og opp på veggen i stedet :)

♥♥♥

Stakk innom Plantasjen i går, fant ut jeg måtte skaffe meg noen blomster til de søte, små pottene jeg har i vinduskarmen på kjøkkenet. Disse var helt nydelige, jeg blir glad bare av å se på dem  Dersom du lurer på hva de heter så husker jeg ikke det i øyeblikket. Men gi meg en lyd om du føler for å vite navnet, så 
kan jeg sjekke, hehe ;)


Ellers så kan jeg skilte med at jeg ikke har kommet så godt i gang med hobbyrommet mitt som jeg skulle ønske, og det er helt og holdent min egen feil. Lenge leve latskapen! Men jeg har begynt å tegne en mulig romløsning for dette kinkige rommet på 4,5 x 2 m - ikke noe enkelt areal å planlegge en god løsning på. Og jeg har dratt med meg sambo i garasjen for å bære inn benkeplate og krakker... Tankene svirrer, og jeg lever under mottoet:

"PLANLEGGING ER HALVE JOBBEN".

Så ting skjer, om enn sakte. Jeg har lyst til å male veggene her inne, i hvertfall to av dem, som ble malt dus mørkeblå etter eldsteguttens ønske. Skal jeg kunne jobbe her må jeg ha lyse vegger. De to andre veggene er lys blågrå, så de er ok for så lenge. Ellers så må jeg kjøpe inn noen bukker, jeg må lage noen hyller, og jeg må male en del greier. PUH! Ja, da sier vi det sånn...

På gjensyn

post signature

3 kommentarer:

Hilde sa...

Gleder meg sånn til å komme på besøk en gang!!! Så kan kanskje gutta gjøre gutteting mens vi jentene roter oss bort på skattejakt sammen ;)

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Besøk og skattejakt høres gulle godt ut ♥ Gleder meg jeg også :) Klem

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Åh, så moro!!! Artig med slike ting!! :) Gleder meg til å se resultatet!

Takk for godt tips ang sko i gangen! Det var jo helt vilt genialt!! :O Så ryddig!! oi oi oi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...