5. okt. 2010

Når vi snakker om hår...


Ok, jeg snakket vel strengt tatt ikke om hår i går. Men jeg snakket om den LILLE glattetangen jeg var så heldig å få i posten. Så da tenkte jeg det var naturlig å følge på med disse bildene.

Jeg har nemlig vært hårmodell noen ganger for et par kjekke jenter hos Sørhaug frisør. Og det er litt morsomt å se hva de får til, resultatene kan bli litt av hvert.
Men flinke er de!

Her har jeg prøvd å ta bilde av meg selv (!), noe som ikke var så enkelt som man skulle tro. Denne dagen satt jeg modell for en jente som gikk opp til fagprøve. Vet ikke om dere ser helt hvordan frisyren er lagt opp? Helt glatt i front, masse "frizzy" krøller oppå toppen, og ei flette fra høyre side og bak i nakken. Ganske stilig faktisk! Men temmelig vanskelig og få børsta ut kan jeg si...! Dessuten var de snille å sminke meg likbleik, så derfor følte jeg det var like greit å gjøre begge bildene om
til nesten svart-hvitt ;)


På neste bilde satt jeg modell for ei som skulle øve seg på 40-talls frisyrer. Dette var kult da! Og ikke minst, veldig vanskelig. Men jeg fatter aldri i verden hvordan de orket å holde på sånn den gang da...tok jo evigheter, hadde aldri greid det selv! Men nå brukte ikke frisøren brødskalker inni akkurat, så her snakker vi MAX med tupering ;) Heldigvis børstet hun kaoset ut av håret 
før jeg dro derfra...PUH!


I dag har jeg vært og kjøpt meg noen tre-bukker til hobbyrommet, og et spann med hvit veggmaling. Så som sagt, jeg er i gang...behold troen! Gleder meg sånn til det er ferdig her, men vet det ikke er gjort over natta. Jeg vil sikkert endre det en del ganger før jeg er fornøyd også ;) Uansett, begynner å male de to mørke veggene hvite i morra den dag.

Ha en finfin dag folkens! :)

post signature

1 kommentar:

lupusmamma sa...

Kan bare si en ting! Stilig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...