4. okt. 2010

Ikke godkjent!


For et par måneder tilbake ble jeg oppringt av en selger som jobbet med "relanseringen" av bladet WOMAN etter at bladets innhold hadde blitt oppgradert. Jeg hadde på det tidspunktet abbonert på Woman leeeenge, og bestemt meg for å kutte det ut - rett og slett fordi mine interesser hadde endret seg såpass at jeg ikke lenger gadd å lese det engang. Jeg begynte å kjøpe et interiørmagasin i stedet :)

Men denne damen på telefonen forsikret meg om at bladet var endret betydelig, og lurte på om jeg ikke kunne tenke meg å prøve det ut på nytt, bare for en 3 måneders periode i første omgang. Hun hadde et lokkemiddel til og med, jeg skulle få tre blader + en GLATTETANG for en liten sum med penger. Det hørtes da ut som et sabla godt tilbud tenkte jeg, som akkurat hadde innsett at min gamle, trofaste glattetang var nær døden. Ikke det at jeg hadde store forhåpninger om at de ville sende meg noe av ypperste kvalitet, men så ille kunne den vel ikke være.

Jeg kan forsikre dere om at etter jeg mottok min såkalte "smøregave" i posten, så bestemte jeg meg kjapt for å kutte ut bladet for godt umiddelbart. For hvis du ser på fingeren min på dette bildet så skjønner du fort hvor mye galt denne glattetanga kan utrette, i hvert fall hvis du tenker i retning frustrasjon, utålmodighet og sinne ;) Absolutt ikke noe
verktøy for mitt temperament...

JEG FØLER MEG VELDIG, VELDIG LURT OG SNYTT!


Lurer på hvor lenge jeg måtte ha holdt på for å glatte ut langt og tjukt hår med denne greia her?? Jeg har ikke noe i mot selve magasinet, men jeg har veldig mye i mot hu dama som ringte og lurte meg. Hehehe, se det der da! Den heter til og med "MiniStyler", noe som ikke ble nevnt med et eneste ord!

GRRRRRR!

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...