29. okt. 2010

Køben, dag 2

 
Nå har jeg under en times pause før vi skal ut og spise, og da rekker jeg ingen cowboystrekk i hvert fall...da ville jeg i tilfelle vært helt i koma etterpå. Vet om ei som kommer til å sove myyye når hun kommer hjem! Men dette er kjekt, og man må ha litt moro også, ikke bare safe'n hele veien. Enig?

Setter i gang med dusjing, skifting og fiksing av hår jeg, akkompagnert av "våken musikk" fra Spotify...så kanskje jeg i det minste ser litt freshere ut enn jeg føler meg under middagen. Hehe ;) Ferden går til Cap Horn i Nyhavn, og jeg har forhåndsbestilt Kronhjortefilét til middag, og små sjokoladetrøfler til dessert. NAM!


Hører på "Blood is pumpin'" her...satser på at formen holder, og kvelden blir like fin som resten av dagen har vært.

Minner om min Giveaway, som du finner HER :)

Ønsker dere en riktig fin fredagskveld, enten dere skal ha hjemmekos eller ut og lufte rockefoten

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...