29. okt. 2010

Køben, day 1


Denne dagen startet tidlig...som i å stå opp kl fem. *skrekk og gru* Men reisen gikk fint den, som den skulle gjøre. Og ankomst Kastrup er jo alltid like kjekt. Det er så mange spennende og bra butikker på den flyplassen at jeg blir dårlig bare av å tenke på det! Ikke har jeg nok penger på kortet til å saumfare alle sammen, men jeg fikk selvfølgelig med meg Taxfree'en. Der fikk jeg kjøpt inn blant annet diverse snop, som er obligatorisk å komme hjem med etter en utenlandstur; samt en julegave til min kjære mor

Ble en "liten" ting til meg selv også. Jeg greide nemlig å miste ned en parfymeflaske på baderomsgulvet i går kveld da jeg dreiv og pakka...dette var en "reiseparfymeflaske"...så dermed unnet jeg meg en ny sådan i dag, parfymen "The One" av Dolce Gabbana. Se så genialt design da, flere små flasker som du putter i beholderen etterhvert som de blir brukt opp. Og denne tror jeg det skal bli vanskelig for meg å miste så den knuser, selv om
jeg skal aldri si aldri ;)
Jeg greide heller ikke å gå forbi "Lisbeth Dahl" uten å ta 3 runder i lokalene. Er så sinnsykt mye fint der! Tror de som jobba der begynte å lure på om jeg stjal eller noe, for jeg surra jo rundt
der i en evighet...hehe.





Endte ikke opp med annet enn et rosa reisesett, noe jeg fant ut at jeg trengte da jeg pakket i går ;) Jada, vet dette ikke er stort å vise frem. Men jeg tror det er stor fare for at jeg må tilbake dit på vei hjem...hvis jeg har mulighet til å bære med meg mer enn jeg allerede har kjøpt da ;)
Dere skjønner det, at jeg hadde nemlig greid å ta med meg et par støvletter som faktisk var knekt tvers over under sålen. Det sier seg selv at det skjærer seg når man inkluderer regn til historien. Dermed var jeg tvungen til (nemlig) å kjøpe meg nye støvletter i dag. Og siden det var så billig på den skobutikken jeg fant, så var jeg videre nødt til å kjøpe to par støvletter. Ett par med hæl, og ett par som er helt lave. Det sier seg selv sant, når man får to par til 550,-??? Danmark er et bra land! :))

Men nå må jeg gi meg her, og må slutte å snakke om mine mange innkjøp, før min kjære gir meg forbud mot å komme hjem igjen ;) Forøvrig har dagen gått med til å bli kjent med masse nye mennesker, latter, god mat, rødvin, læring, og bare kjekt :)

Køben nytes til fulle

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...