27. okt. 2010

København, here I come!


Gjett hvem som har sommerfugler i magen nå da?? :)

Holder på og pakker det siste i kofferten, og er som alltid livredd for at jeg skal glemme det viktigste. Før i tiden, "da jeg var ung", så pakka jeg kofferten på fem minutter uten å tenke meg om. Men nå tar det tiiiimesvis! Jeg blir oppgitt over hvor vimsete jeg har blitt. Jaja, må jo ordne seg snart, hvis jeg skal få noe søvn i natt i det hele tatt. Min bedre halvdel fant senga for over en time siden, og ba meg pent om å ikke bli for sein...sånn kan det gå ;)

 For jeg skal til København


Det er jo bare en herlig by, hvor jeg skal bo på hotell, spise på restaurant, og møte masse nye mennesker fra torsdag til søndag. (Selvfølgelig kommer jeg til å savne deg elskling!) For en luksus, jeg gleder meg veldig! Har bestemt meg for at PC'en blir med, og selvfølgelig kameraet, så ting kan dokumenteres.

Med det samme jeg er innom vil jeg gjerne ønske Linda, med bloggen "mæ", hjertelig velkommen som følger.

Da ønsker jeg dere alle en riktig god helg, for nå
tar jeg helg i hvert fall!

♥ ♥ ♥

post signature

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...