7. okt. 2010

Mine beste skatte-funn


Norske Interiør Blogger (NIB) holder i begynnelsen av hver måned en utfordring og konkurranse for oss lesere. Her dukker det alltid opp sinnsykt mange nydelige bidrag kan jeg si dere, det er så absolutt verdt en titt! Selv har jeg ikke for vane å delta i stor grad, men denne mnd syns jeg temaet var skikkelig kjekt, og tenkte jeg skulle hive meg med sånn i siste liten.

Nå har jeg jo funnet en del kjekke ting, men ikke fått shinet opp på alt enda av det jeg har vist dere.

Da er det godt man har en del skatter å velge i

Her har jeg tatt utgangspunkt i et herlig, lite bord som jeg fant på Fretex for et par uker siden. Glassbollen i front "reddet" jeg fra søppeldynga ;) Lysestaken er arvegods fra sambo sin familie...den burde vel strengt tatt vært pusset, men jeg syns den tar seg bra ut sånn også! Den vesle vasen med rosen i er et annet Fretex-funn. Og det søte skjellet i front har jeg fått av min kjære bestemor...det er egentlig et "smør-skjell" :)

Har tatt mange bilder og lekt meg litt, håper dere ikke går lei underveis. Vi ble nettopp invitert i dåpen til lille Sofie, og kortet var så søtt at det fikk bli med her Det siste bildet MÅTTE jeg bare knipse; et stemningsbilde på kveldstid, kjempekoselig.








 


Håper dere liker det jeg har gjort her, og jeg oppfordrer alle til å tykke seg innom hos NIB for å bli inspirert :)

Måtte det beste bidraget vinne, tvi-tvi!


 post signature

2 kommentarer:

Henriette sa...

Krysser fingrene for ditt bidrag, Anja. Masse fine skatter :))

Henriette sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...